torsdag 26 april 2012

Modellen+häst tjejen Berntsson!

 NELLIE

Ni som rider vet säkert vem Nellie Berntsson är.? För ni som inte vet är hon en tjej på elva år och driver en av Sveriges största bloggar! Nellie har tre hästar och de heter Stella, Bellman och Elvis, dessutom så är  hon sponsrad och modell för HÖÖKS! Tänk att vara elva år och driva en stor blogg+ att vara modell! 
Nellie är VÄLDIGT mogen för sin ålder även om hon ser äldre ut än vad hon är... Jag tror ofta att Nellie får höra att hon är väldigt dryg, omogen o.s.v. Jag tror att det flesta är avundsjuka på Nellie för att det går så bra för henne.? Nellie har en stor sponsor som h
Nellie får också väldigt mycket uppmärksamhet av människor på stan? 
Jag tror att Nellie tycker att det är kul att hon så mycket fans som ser upp till henne, men om man lägger sig i Nellies privatliv då blir hon ganska förbannad! 
Nellie hjärta har blivit krossat många gånger men varje gång har hon så klart blivit ledsen men hon har alltid släppt det och gått vidare i sitt liv. Nellie är inte en person som fastnar för smågrejer. Jag är absolut ett fan av Nellie och jag ser verkligen upp till henne även fast hon är yngre än vad jag är! 
Jag hoppas att ni inte försöker sänka Nellie, det är bara fegt! Nellie har verkligen kämpat för sin uppmärksamhet och hon lyckades mycket väl! 
Du är bäst Nellie! <3333

LYCKA TILL I FRAMTIDEN NELLIE! <3333











          


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar