söndag 29 april 2012

Fotbolls match snart!

Snart ska jag, mamma och Blenda åka till min fotbollsmatch! Vi ska möta bollstanäs... Undrar hur det ska gå för att jag har hört ett lite rykte att det ska vara väldigt bra..? Men i alla fall det jag ville säga nu var en liten rolig nyhet, jag ska nämligen byta skola... p.g.a inget vidare arbetsätt. Just nu går jag på kunskapsskolan och där får man själv lägga upp ett schema på vad man skall göra under veckans gång. man har olika steg satt om jag t.ex ligger på steg 9 i matte och det handlar om geometri då arbetar jag med det tills jag är färdig med det steget. Efter det måste man redovisa för en lärare och de bedömer om man kan all geometri som var med på det steget. Jag tycker inte att det arbetssättet passar mig så bra, vet inte varför men det gör bara inte det.

När jag sedan berättare det för en JÄTTEGOD vän så berättade hon också för mig att hon och skulle byta jag frågade vilken och hon svarade samma som jag! Jag  blev så klart jätteglad (tror också att hon blev det)!! <333
Det blir så klart ledsamt att lämna min allra bästa kompis Elsa! Elsa och jag ar varit bästisar länge!
Love ya Elso!<333333333333333



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar