söndag 1 april 2012

Dålig uppdatering!

Hej bloggen, sorry för dålig uppdatering, hade inte tid att blogga i morse p.g.a försovning! Jag skulle gå upp klockan 06,00 för att jag skulle stå domare men självklart vaknar jag klockan 07,00! Shit!! Jag fick seriöst panik då, för vi skulle samlas klockan 08,00. Iallafall så väckte jag familjen för att vi hade LITE bråttom. Väl när jag kom dit insåg jag att min första match att döma var inte förens klockan 10,00!!!
Så jag fick stå och vänta i två timmar innan matchen skulle börja! NOT SO FUNNY.... Men nu sitter jag hemma och ska snart sticka ut och springa. Hoppas att ni alla har haft en bra söndag!! Det har iallafall jag!   <3333 

//Rebecca <333 

Här är en blid på när jag, mamma och min lillasyster var på studentskiva i somras hos en av våra kompisar! <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar